Performanța umana și organizatională este subiectul a numeroase cercetări si are o literatura proprie. Ne întrebăm adesea cum reușesc performerii să obțină rezultatele pe care le admirăm cu toții?  Cum definim succesul? Deseori, in domenii competitive, guvernate de un set clar de reguli, asemeni sportului, si în cazul nostru, al alergării, succesul este atribuit celor care trec primii linia de sosire. Totuși, un loc pe podium sau un proiect dus la bun sfârșit reprezintă doar vârful iceberg-ului și rezultatul orelor lungi de muncă intensă, dedicare și angajament față de un proces de învățare continuă. Atât atleții cât și organizațiile trec prin acest proces pentru a deveni cei mai buni în domeniul lor.

Am discutat cu cel mai nou partener al msg Maraton Apuseni, Telenav, și Philipp Kandal, Manager General despre motivația de a se alătura evenimentului în calitate de sponsor al cursei de 7 km. 

De ce un parteneriat cu Clubul Alpin Român Secția Universitară Cluj pentru cursa de 7km?

Philipp Kandal: Pentru că oamenii de la Telenav sunt deștepți, competenți și distractivi și muncesc intens să fie foarte buni în ceea ce facem. O competiție de alergare asemeni msg Maraton Apuseni este o ocazie pentru toți să ne depășim obiective personale și să ne conectăm cu alți oameni pasionați și plini de energie hotărâți să devină cea mai bună versiune a lor. 

Care este modul de gândire al Telenav și în ce mod este similară cu cea a celor mai buni alergători? 

Philipp Kandal: Mentalitatea celor mai buni alergători care depășesc obstacolele din munți este aceeași cu cea a celor care care fac performanță într-un domeniu dinamic asemeni tehnologiilor conectate bazate pe localizare. 

La Telenav credem cu tărie că oamenii potriviți, cu mentalitatea potrivită și o execuție excelentă sunt motorul succesului și al inovării. 

Asemeni sportului și alergării, avem încredere că fiecare dintre noi este motivat să facă o muncă de calitate și ne provocăm reciproc, într-un spirit fair play, în efortul nostru de a fi tot mai buni în fiecare zi. 

De asemenea, performanța este puternic legată de viziunea pe care o avem despre ceea ce dorim să devenim pe termen lung. Asta înseamnă că țintim sus și că nu ne este teamă să facem greșeli. Învățăm din ele și împărtășim învățăturile într-un mod proactiv. Muncim constant pentru a ne dezvolta abilitățile și pentru a le oferi și altora suport pentru creștere.

Telenav investește în comunitatea locală din Cluj-Napoca. Care sunt direcțiile de interes?

Philipp Kandal: Ne implicăm în dezvoltarea comunității locale sprijinind educația, inovația, cauza STIM (știință, inginerie, tehnologie, matematică), antreprenoriatul, creativitatea, ideile noi de afaceri. Încurajăm de asemenea performanța și crearea rețelelor, așa cum se întâmplă și în sport și alergare. 

Mulțumim pentru interviu și pentru suportul adus comunității montane și de alergare din Cluj-Napoca. Urăm cucces echipei Telenav și să ne vedem cu bine la linia de start!

Autor: Anca Berlo

___

Telenav is a global team made up of automotive, mobile, and cloud experts located in major innovation hotspots around the world. Every day, Telenav teams drive the company forward by following their core values, which encompass having the right people, the right mindset, and excellence in execution. Their culture embraces diversity, hard work, new ideas, and collaboration. Telenav takes pride in being customer-obsessed, they strive to always challenge themselves to do better, and they take time to celebrate their successes together.