În stațiunea Muntele Băişorii se poate ajunge:

dinspre Cluj-Napoca – ieşirea spre Oradea – se continuă pe E60 până după comuna Floreşti – se face stânga la intersecţia spre Luna de Sus şi Buru – se trece prin localităţile Vlaha - Lita - Liteni - Băișoara - se face la dreapta după care urmează - satul Muntele Băișorii - stațiunea Muntele Băișorii

dinspre Oradea – se merge pe E60 până aproape de Cluj-Napoca – se trece de comuna Gilău – se face dreapta la intersecţia spre Luna de Sus şi Buru – se trece prin localităţile Vlaha - Lita - Liteni – Băișoara - de unde se cotește la dreapta satul Muntele Băișorii - stațiunea Muntele Băișorii.

dinspre Alba Iulia – Aiud: în centrul Aiudului  se face stânga spre Poiana -Cheile Aiudului  - Vălișoara - Colțești - Rimetea. Ajunsi in valea Ariesului, se ia la stanga  spre  Buru, iar la iesirea din sat se face dreapta spre Iara - Băișoara. Din Băișoara la stânga spre satul și stațiunea Muntele Băișorii.

din Turda - se merge spre Mihai Viteazu - Buru. La ieșirea din Buru, se face la dreapta spre Iara - Băișoara. Din Băișoara la stânga spre satul și stațiunea Muntele Băișorii.

În staţiune se ajunge pe un drum modernizat, ce se desprinde din DJ 107M în Băişoara şi urcă 10 km pe valea Ierţa până în satul Muntele Băişorii, apoi încă 8 km până în staţiune. Distanţă Cluj-Napoca - staţiune: 60 km.

Poţi consulta vremea de la Muntele Băişorii pe meteoblue.com.